Om u nog beter van dienst te kunnen zijn hebben wij begin dit jaar besloten ons bestaande ERP pakket te vervangen. De livegang zal plaatsvinden op 18 november.
Om de livegang soepel te laten verlopen, zullen wij op vrijdag 15 november gesloten zijn. U kunt uw aanvragen/orders wel insturen maar deze zullen op maandag 18 november in behandeling genomen worden.
Wat gaat er veranderen?
Als gevolg van het nieuwe pakket zullen onze documenten, zoals offertes, orderbevestigingen, pakbonnen en facturen een gewijzigde lay-out krijgen. De reeds gebruikte e-mailadressen order@ibsrotterdam.nl, inquiry@ibsrotterdam.nl, info@ibsrotterdam.nl en de persoonlijke e-mailadressen, zullen ongewijzigd blijven.
Aan onze klanten vragen wij om deze adressen te gebruiken voor resp. orders, aanvragen en algemene info. Wij zijn goed voorbereid en gaan dan ook uit van een soepele overgang waar u als relatie geen last van zal ondervinden. Mocht u hierover vragen hebben, dan kunt contact opnemen met een van onze medewerkers.